Friday, March 12, 2010

Kõige kiirem aeg nädalas - nädalavahetus!


Täna on reede ja minu päev peaks plaanikohaselt välja nägema järgmine: hommikul tööle (siin ma juba olen kohal ilusasti), lõunal tsikkidega välja lõunale, tagasi tööle, kell 17 kooli, kell 20 tuleb elukaaslane mulle järele, sõbra pruuti kiirelt õnnitlema Rebasemäele, kella 22.30sele laevale Rohukülla, kell 24 Hiiumaa pinnal, kell 00:40 kodus, asjad lahti ja magama umbes 1:30. Kuna ma juba laupäevaga algust tegin, siis kell 7-8 on äratus, väike kohv ja sõjaplaani paikapanek, hiljemalt kell 10 vanaema juurde koristama ja peokorraldusi tegema (ta saab meil pühapäeval 85:)). Pealelõunal, kusagil 2-3 paiku istume eelduslikult maha ja peame nn sünnipäevapidu, ehk tuleb ka mõni külaline. Hiljemalt 7 paiku Kärdlas tagasi ja siis kuhugi sauna (kuhu, see selgub veel). Kella 22-23 paiku loodetavasti koju magama, aga võib ka juhtuda, et mitte. Pühapäeval kell 9 üles, koristame kodus ära, pakime asjad ja hakkame Tallinna poole tagasi sõitma.

.... tore, et oli aega magistritööle ja õiguse teooriale pühenduda:S

No comments:

Post a Comment