Friday, May 28, 2010

One more step to go...

Sain täna oma retsensiooni kätte.. hiljem lubatust, nagu alati, aga ikkagi sain. Ja minu täielikuks üllatuseks oli see üsna positiivne, hindeks pakuti B või A - olenevalt kaitsmise kvaliteedist.

Raske on minna midagi kaitsma, kui Sa ise tead, kui palju sealt veel puudu on. Raske on minna kaitsma, kui Sa tead, et Sinu retsensent on vastava ala spetsialist. Ja raske on minna kaitsma alles õhtul, kui enamik on oma tööd juba ära kaitsenud ning Sina oled pool päeva närveldanud ja kuulanud, kuidas neid, kes kõnnivad sama rada Sinust eespool, piinatakse ja kiusatakse. Raske on minna kaitsma...

Aga kuna on see on viimane katsumus, et kogu see jama ükskord lõpetada, siis olen ma selleks valmis ja ma teen selle ära. Ja siis hoidke alt - ma hakkan koralikult ja täiel rinnal elama!

No comments:

Post a Comment