Thursday, May 13, 2010

Õudne lõpp....

Kirjutasin eelmises postituses, et esmaspäeval, so 10. mai kell 17 on ametlik pingelangus. Nii see aga mitte karvavõrdki polnud. Peale eksamit, mis on oli vägagi raske, tuli oodata veel päev, teinegi.. ja alles kolmanda õhtul, so vähem kui 18 h enne järeleksami aega, saime teada, et me pole eksamil läbi kukkunud (milline kergendus.. te ei kujuta ettegi). Samas, hindeid ei tea me veel tänagi. Aga ega see hinne enam nii väga ei loegi, peaasi, et eksam tehtud ja enam mitte ühtegi ainet ei ole vaja magistriõppes läbida:) Ja mis veel parem, Õuduse teooria on igaveseks tehtud!

Nüüd jääme siis ootama, kas mind kaitsmisele ka lubatakse. See selgub jällegi ajakava kohaselt esmaspäeval, so 17 mai. .. AGA... nagu elu ja viimased aastad eriti on näidanud, siis TÜ õigusteaduskond pole kõige parem reeglite järgija ja ma ei imestaks üldse, kui 17 mai ei saa ma jällegi mitte midagi teada ning närveldan nagu segane, iga 2 min tagant postkasti refreshides...

Ja siinkohal tahan tänada kõiki, kellel pöidlad sinised on nende mulle hoidmisest - sellest ilmselgelt oli kasu!!! Eraldi märgin ära Madis K, kes ka varbaid igaks juhuks suus hoidis kogu selle närvilise aja:) Viimase paari päevaga avastasin, et mul on ikka väga palju sõpru, kellele läheb korda, mida ma teen ja kuidas mul läheb ning kes usuvad minusse. Tore, et te kõik mul ikka olemas olete:)

No comments:

Post a Comment