Monday, July 12, 2010

motobeib

Nii ütles mulle üks vana sõber.. tegelikult ma ei ole motobeib. Mõnel harval juhul olen pelgalt kaasreisija ühe motosõbra rattal. Nüüd, mil ratas omanikule lähemal on, on lootust ka rohkem sellega sõitu saada:)

Üldiselt ma ise pole väga motospordi fänn, kuid ma pean tunnistama, et mootorrattaga sõitmine tekitab sellise tunde, nagu miski teeks mind huvitavamaks.

Kunagi olin ma selle motika ostmise vastu, sest ma teadsin juba ette, et enamuse ajast seisab see niisama ja ootab oma omanikku pikkadelt tööpäevadelt tagasi. Kuivõrd pikad tööpäevad on väsitavad, jääb tihti motikas kuuri vaikselt seisma ja ei saa õhtusele "jalutuskäigule". Nüüd, mil omanik on sellest ka ise aru saanud ja mõlgutab mõtteid motika mahamüümise osas, olen mina selle vastu:) Paistab, et motospordipisik hakkab minu üle võimust võtma:)

No comments:

Post a Comment