Tuesday, January 25, 2011

Milan, Milan...

No täna sõitsin ma esimest korda elus rongiga.. ja sain kohe esimesel sõidul trahvi ka :D Päris palju draamat  kohe sellise pisike asja tõttu, aga no ikka juhtub.

Ühesõnaga, käisime Milanos. Võtsime ette paar suuremat vaatamisväärsust ja tegime tiiru ning paar turistikat. Vahepeal jõudsid mõned mind Senegali naiseks maha parseldada.
Üldiselt on Milano praegu väga sudus ja seal ehitatakse meeletult palju. Ma ei mäletagi, kas ma käisin mõnel tänaval, kus midagi pooleli ehitamisel või renoveerimisel poleks olnud.

Lõuna möödus ühes väikeses kohvikus tšempionide väljaku ääres. Poisid tellisid pasta ja meie Lilluga salatid.. mis olid 3 korda suuremad, kui poiste pastad :D Meie silmad olid vist suured kui tõllarattad, kui tavaline salat toodi lauda suuremas kausis, kui mul kodus supikausid on. Aga maitses hästi, poistele meeldis Itaalia päris oma pasta ka väga!

Kokkuvõttes ütleks ma Madise sõnadega: "Milano oli täielik pettumus!" Ja nii ongi! Täiesti tavaline suurlinn. Võrreldes Bergamoga on Bergamo ikka 100 korda rohkem Itaalia, kui seda on Milano.

Õhtupoole käisime Lilluga veidike shoppamas - ei leidnud midagi, as usual. Ja nüüd sööme Itaalia päris oma pitsat, millel käisime järel kohvikus nimega Linda. Siim tahtis mündihunnikust lahti saada ja ladus pitsade eest makstes kõik oma mündid letti. Pitsameitser tegi suured silmad, luges natuke aega münte ja lõpuks lõi käega. Võttis Siimu rahakoti ja kallas ülejäänud sendid tagasi - allore, me saime allahindlust! :)

Homseks on meil pandud kinni üks auto, millega kavatseme Veneetsiasse sõita! A domani! :)

No comments:

Post a Comment